frenchinhalechanelxoxo:

90sgeekchic:

eastwickg:

darkmoonperfume:

teddybearjones:

baconflavoredpipedreams:

restoringfraillife:

purplsosa:

oop

welp

damn…

…O_O

wall slides lmao lmao lmao

yooooo. lmfao

Let that sit and marinate

true shit

frenchinhalechanelxoxo:

90sgeekchic:

eastwickg:

darkmoonperfume:

teddybearjones:

baconflavoredpipedreams:

restoringfraillife:

purplsosa:

oop

welp

damn…

…O_O

wall slides lmao lmao lmao

yooooo. lmfao

Let that sit and marinate

true shit

Kanye West The New Workout Plan
Kanye West
The New Workout Plan

ayothewuisback:

The New Workout Plan

psl:

bigeisamazing:

bigeisamazing:

when black people create a new dance

image

when white people get a hold of it

image

this also work for words, du-rags, and timbs

works for much of life, mate 😪

Attracted to your mind. I like the way you think. I wanna know your every thought.

poppedamalikimsweating:

like i will put a brown man over a white man any day of the week for as long as i live but how many brown men will consider me as attractive as a white woman?? 

image

tiddiemeat:

versacefriedchicken:

Drake playing basketball

succeed

tiddiemeat:

versacefriedchicken:

Drake playing basketball

succeed

kodywidak:

la-malcriada:

choice36c:

This man has a name.  His name is Frank Embree.

He was falsely accused of raping a 14-year-old white girl.

Embree maintained his innocence but confessed after receiving over 100 lashes.

With tears pouring down his face, he agreed to own up to the charges if the police agreed not to torture him any further.

He was castrated, skinned (front and back), lynched and burned alive in front of a cheering crowd on July 23, 1889.

Never Forget.

Never forget who the real enemy is ✊

honeybeys:

Pumpkin carving game strong

honeybeys:

Pumpkin carving game strong

shawtywitdauzi:

kuzco2000:

eliaes:

I HAVE NEVER SCREAMED SO LOUD IN MY LIFE

NOOOOO

LMFAO

*OTIS SCREAM 
BITCH!

shawtywitdauzi:

kuzco2000:

eliaes:

I HAVE NEVER SCREAMED SO LOUD IN MY LIFE

NOOOOO

LMFAO

*OTIS SCREAM 

BITCH!